2011. február 23., szerda

Horgolás

A közelmúltban nagyon lelkes voltam mikor a kedvenc oldalamon találtam egy videót arról, hogyan lehet egy pár perc alatt szívecskét horgolni. Ezen felbuzdulva fogtam a ceruzatartóban tartott horgolótűmet (sose használtam, de kidobni se akartam) és nosza rajta nekiálltam csavargati a fonalat. Volt is sikerélményem. Olyan szép szívecskéket horgoltam, hogy azóta ha csak egy kicsit relaxálni akarok mindjárt fogom a fonalat és a tűt és újabb szív kerül ki a kezeim közül.
Most viszont találtam egy oldalt ahol képről-képre leírással talán én is el tudok sajátítani egy két dolgot a horgolással kapcsolatban. Egy próbát megér.




És akkor most jöjjenek a horgolással kapcsolatos oldalak:

Barka fonal horgolósuli
Horgolt minták (a lap alján található egy pár sapka elkészítésének leírása);
Horgolt madárkák;
Kockasvilag (érdemes átnézni, nagyon aranyos dolgokat készít);
Crochet mánia;

Tojás horgolása (videó)
Horgolt szív (videó)
Horgolt pilótakeksz (videó)
Horgolt lóhere (videó)
Horgolt virág (videó)
Horgolt virág 2# (videó)

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Szabina!

    Köszönöm szépen hogy figyelmembe ajánlottad az oldaladat. Nagyon jó kis oldal. Gratulálok hozzá.

    Erika

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszik az oldalad!! Igaz még csak 13 vagyok de imádok horgolni!! Nagyon köszönöm hogy te ezzel az oldallal új ötleteket adtál nekem!!!
    Nóri

    VálaszTörlés