2011. március 21., hétfő

Gyümölcstorta Erika módra.

A hétvégén elhatároztam, hogy meglepem a kiscsaládom egy finom gyümölcstortával. Mondjuk annyit tudtam, hogy a tortát elkészítem, de hogy finom lesz, arra semmi garancia nem volt. :) Végül is reményeimen felül sikerült.

Íme a receptem:
A tésztához: 20 dkg liszt, 20 dkg ráma, 15 dkg kristálycukor, 4 db tojás. A vajat a cukor felével jól kikevertem, majd hozzátettem a tojás sárgákat. A tojás fehérjét a cukor másik felével felvertem, majd az egészet összekevertem és hozzátettem a lisztet is a végén. Gyümölcsformába öntöttem és kb. 30 perc alatt 200 fokon megsütöttem.
Amikor kihűlt a tészta, főztem rá vanília pudingot és amikor egy kicsit hűlt a puding is rápakoltam a gyümölcsöket. A legvégén pedig zselatint készítettem és leöntöttem az egészet, hogy összefogja a gyümiket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése