2011. május 13., péntek

Pöttyös kulcstartóm.


Már régóta vonzódom a pöttyös dolgokhoz, különösen a piros-fehér pöttyösökhöz. A múltkoriban épp betértem egy méteráru boltba, ahol láttam is ilyen anyagot és tudtam vennem kell belőle. Akkor még sejtésem se volt róla hogy mi fog készülni belőle. Megjegyzem nem vagyok egy nagy varrónő, csak hobbi szinten kreatívkodok egy házi varrógéppel amivel túl gyorsan nem lehet varrni, mert akkor elkezd ugrálni az asztalon. :) Az alábbi kulcstartó úgy készült, hogy vágtam egy 24x6 cm-es darabot és díszítésként varrtam rá egy csipkedarabot, majd körbevarrtam és hagytam helyet a kifordításnak, majd kitömtem frízzel. Nem egy nagy bonyolultság. Nekem is tetszett. Lányomnak és a férjemnek nem igazán tetszett, mondván hogy ilyen hatalmas kulcstartót ők még nem láttak. De a lényeget nem értik...piros színénél, és nagy méreténél fogva nagyon könnyen megtalálható a táskában. :) Ez volt a lényeg, és szerintem be fog válni. Az meg már hogy mennyivel lesz nehezebb tőle a táskám, már másodlagos kérdés....:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése