2011. július 26., kedd

Eryka horgolmányai 5#

Egy pár hónapja kaptam kedvet a horgoláshoz. Tudtam hogy van valahol egy szem horgolótűm. Sose használtam semmire, de tudtam hogy még egyszer jó lesz valamire. Így hát ez lett az első munkaszerszámom. Azóta már sikerült vagy 10 horgolótűt beszereznem. :)

Eddig ezeket sikerült csinálnom. De ez még csak a kezdet. Mi lenne ha még időm is lenne hozzá, hogy gyakrabban a kezembe tudjam venni a tűt meg a fonalat.


Ceruzákat, tollakat és még egyelőre a horgolótűimet tartom benne. Azért egyelőre, mert vagy varrni vagy horgolni szeretnék nekik egy tartót.




Erre a tejitalos dobozra horgoltam a ruhát.


Találtam a nagymamánál egy gombolyag pamutot, amiből anno még szőnyegeket fontak. Én egy edényalátétet készítettem belőle. 


Kilóg a sorból. Nem horgoltam, varrtam...de azért aranyos :) Én tűpárnának használom, de akár díszként is jó lehet konyhába. A szabásmintáját előkeresem ha kéri valaki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése