2011. augusztus 25., csütörtök

Rendszerezés. 2# Cipők!

Ezzel vagyok még én bajban. Hogy hogyan és hol tároljam az egyre több cipőnket. Egyrészt mióta négytagúra bővültünk már adott a dolog hogy jó néhány pár cipővel többet kell tárolni. Na de azért én se nagyon fogom vissza magam ha meglátok egy csini cipőt, vagy papucsot. :) A téli és őszi cipők vásárlásával már egy kicsit óvatosabb vagyok. Azokat nehezebb tárolni, több helyet foglalnak. Már gondoltam rá, hogy bevezetem azt a szabályt, hogy ha egy cipő, csizma,  akármi kimegy akkor jöhet helyette másik, mert már igencsak hely szűkében vagyunk. A cipős szekrényünk megtelt! Most már lassan új megoldáson kell gondolkodnom. Tetszik az a megoldás is, hogy egy lóca alá betolva három (vagy ahány elfér) nagy kosár és már mindjárt esztétikusan lehet tárolni a lábra valókat. :) 

Addig is amíg nem véglegesítem ezt a dolgot, találtam egy-két hasznos tárolási lehetőséget. 
Ez nagyon tetszik, de nálunk kivitelezhetetlen.




Ez viszont hasznos megoldás. Olcsó és praktikus. Egy sima palackokat tartó dobozt kell körbevonni designos  papírral és már mehetnek is bele a cipők. Ez akár még a cipős szekrényemben is jó lehet, mert több sort tudok egymásra pakolni.

Végre egy haszos tipp a csizmáimnak. De lehet hogy csak nekem újdonság. :)


Így már mehet a szekrénybe a cipő. Légmentesen lezárva. Tetszik!


És egy-két extrém eset. Hatalmas ház, hatalmas szekrényekkel szükségeltetik hozzá :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése