2011. augusztus 17., szerda

Rendszerezés. # Ruhásszekrény!

Hamarosan itt az őszi nagytakarítás ideje. Én már ilyenkor be vagyok sózva...lehet hogy csodabogárnak számítok, de én ezt szeretem csinálni. Imádok rendszerezni, pakolászni, szortírozni. Évről évre egyre átláthatóbbak a szekrényeink. Már felszerelkeztem egy csomó tároló dobozkával, kosárkával. Főként az ikeás termékeket részesítem előnyben.  Most amire a legjobban ráfér még nálam a rendszerezés az a ruhás szekrényeink. Ehhez kerestem inspirációt. Hátha kedvet kap más is és talál számára hasznos megoldást. 

Ezt imádom, hogy szín szerint vannak rendszerezve. Én is gyakran megteszem ha van egy kis időm, de ugyebár nem egymás után veszem fel őket, hanem amelyik színhez van éppen kedvem, ezért nagyon hamar összekeverednek a polcon. De ez a ruhaelválasztó szerkezet nagyon tetszik, ha véletlenül valaki tudja hol lehet ilyet beszerezni, annak nagyon örülnék. 




Mindenki gardróbjában vannak táskák. Szerintem még ennél több is. Nagyon praktikus ez a tárolási módszer.  Szerintem én is keresek helyet neki, hogy ilyen formán tudjam kivitelezni a tárolásukat. Most egy ágyneműtartót foglalnak el (na azért ne túl nagyra gondoljatok).  


 Ez a kosaras megoldás nekem nagyon bejön. Én is sok mindent tárolok kosarakban. Praktikusak a ruhásszekrényben is. 



Nekem ez a cipőtárolás elég fura. Én személy szerint nem tenném a ruhásszekrénybe a cipőimet. Lehet hogy csak nekem fura? 


Én ennyi helyet nem pazarolnék el egy pár darab baseball sapkának. Simán elférne egy fakkban,a többibe meg mehetnek pólók, pulcsik, egyebek. De a fotó így sokkal hatásosabb mutatósabb :) Maga a szekrény elrendezése tetszik. Én is használok ilyen műanyag tárolókat (samla - ikea) amiben a kinőtt ruhákat tárolom. 


Ez is egy megoldás...akinek van hozzá helye. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése