2011. október 1., szombat

Bevásárló körút

Még mindig tart a gyerekek őszi ruhatárának felfrissítése. Nem egyszerű dolog, ez tény. Tegnap H&M-ben és Takkoban néztem szét ruha ügyben. Viszonylag sikerrel jártam. Magamnak nem nagyon találtam semmit. Azaz nem is igazán kerestem, de mondjuk a H&M-ben nem kellett volna semmi. Itt nálunk nincs ilyen üzlet és most hogy egy másik városban volt dolgunk ahol viszont van, gondoltam benézek hogy mi a felhozatal. Végül is megállapítottam hogy gyerekruha ügyben érdemes menni (biztosan fogok máskor is), de a női ruházat nem épp az én ízlésemnek megfelelő. Túl alkalmiak és színesek. Nem igazán tudnám hová hordani azokat a ruhákat. Játszótérre, boltba, a gyerekekkel jönni menni nekem marad a kényelmes fari atlétával, pólóval. Na nem azért, mert ha gyerekem van már slamposan is kell öltözködnöm, de én például egy farmerhoz is simán felveszek egy egyszerűbb inget és magassarkút, vagy éktalpút (az stabilabb). Nekem az is csinos. :) 

A fiamnak ezeket találtam .. 












Ehhez még van egy pár kesztyű is ugyanilyen színben. Összesen 3600 Ft volt, szerintem egyáltalán nem volt sok egy szettért. Nagyon örültem neki. 




És a lányomé ... 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése