2011. október 5., szerda

Turkálóban jártam ismét.

Ismét elvetődtem egy turkálóba. Na ez nem olyan "igazi" turkáló, hanem csak olyan kis falusi kirakodós turi. :)  A szomszéd faluban a központi helyen egy árus szokott jönni szerdánként és bálát bont. Már egyszer - kétszer voltam ilyen alkalomkor, de nem igazán nekem voltak méretezve a ruhák. Nagyon szép dolgokat árul, de főként 40-es méret felett. Már a múltkor szóvá is tettem hogy rám való 36-38-as méretek is jók volnának ha lennének. És láss csodát..most szinte csak olyanok voltak. Jó pár szép dolgot sikerült összeszednem és még tudtam volna is válogatni, de azért az ésszerűség keretei között hordom haza a ruhákat. El is kell őket hordani, és hát a divat is olyan gyorsan változik. 

Úgyhogy ezek jöttek velem haza:

A kép nem igazán adja vissza, de gyönyörű púder színe van. Ez vadi új volt, még árcédula is rajta volt.



Ez egy kötött bézs színű pulcsi, de nagyon jó esése van felvéve. 





Ebben nem igazán voltam biztos, hogy kell-e nekem, de majd kitalálom mivel is tudnám hordani. Sajnáltam ott hagyni, mert van benne valami ami megfogott. Szinte új darab ez is, nem látszik rajta hogy valaha hordva lett volna. 


Ez egy egyszerű darab. Sima fehér ing fekete csíkozással. Nem hétköznap hordok ilyeneket, de egy alkalmi nacival és magassarkúval csinos lehet. Majd megnézem :)


Húúúúú de rossz kép lett. De már a mosógépben van és így maradt ez. Ez egy vadi újnak látszó sötétbarna pamut hosszú ujjú. Télen előszeretettel hordok ilyeneket. 



És mindez 4300 Ft-ba került. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése