2011. október 22., szombat

Virágos gömb

Kreatív kedvemben voltam a minap. Majd el szeretném készíteni ezt is, de most egyelőre idáig jutottam hogy ezt csináltam meg. Hasonló elven működik, azaz csak annyi a hasonlóság hogy egy hungarocell gömb az alapja mindkettőnek. Most hogy lefotóztam már látom  a hiányosságokat. Egy-két virágot még vágnom kell hogy elfedjem a hungarocellt. Hogy mi lesz a funkciója még nem tudom...lehet hogy teszek rá szatén szalagot és valahová kifüggesztem.
Volt itthon szép színes papírom, meg van egy csomó ilyen vas gombtű (ha jól emlékszem pontosan ez is van írva a dobozára) és ami még szükséges hozzá, egy mintalyukasztó. Ez utóbbit papírboltban, hobbi boltban be lehet szerezni. Egy kis vagdosás, gombostűzés és íme az eredmény...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése