2011. november 13., vasárnap

Joy vásárlás eredménye

Így karácsony előtt egy két helyre elugrottam joy napok alkalmával, hogy még akciósan beszerezzem ami hiányzik a listámról. Végül is olyan is jött velem haza amire éppenséggel akkora nagy szükségem nem is lett volna, de megtetszett. Így voltam ezzel a csizmával is. Már egy ideje keresgetek magamnak valami olyan fazonú csizmát ami kényelmes is (azaz számomra még hordhatok méretű sarok van alatta) és ha csinosan kell felöltözni legyen mit felvennem télen is. Ezt megláttam a humanicban és tudtam, hogy ez az...:) A humanic 25 % árengedményt ad a termékeiből. 


Ezt a sálat most nem akciósan vettem ugyan, de még a múltkor megláttam az orsay-ben és azóta is kísért :) Végre az enyém. 


A játékvár is adott 20 % kedvezményt, úgyhogy egy karácsonyi ajándékkal beljebb vagyunk :) A kicsi ilyet kapott. 


A tescoban a ruharészlegen is érdemes szétnézni, mert mindig vannak jó kis akciók. Most ezt találtam. Nem tudom más kisgyerekes anyukák ezzel hogy vannak, de nálunk a pólóból soha sincs elég. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése