2011. december 8., csütörtök

Ti is jártatok már így?


Azt hittem ma sikítófrászt kapok mikor kinyitottam az egyik nagy áruház aktuális ajánlatáról szóló szórólapját. Egy kis előzmény hozzá...Idén először már október, november hónapban letudtam az ajándékvásárlást. Listát írtam, kinek mit és hol tudnék beszerezni. Ezután el is mentem és pontról pontra mindent megvettem. Már ott lapul minden  szekrény mélyén mikor is kapok egy ilyen katalógust, ahol látom hogy a kisfiamnak vásárolt ajándék most 50 %-os akcióban van. Tudom nem egy eszement nagy összegről van szó, de most kapásból 7000 Ft a zsebembe maradt volna. Én már komolyan mondom nem tudom, hogy tudnék okos lenni. Ha mindent korán megveszek és már nincs a nagy kapkodás az ünnepek előtt és csak arra tudok koncentrálni ami a lényeg lenne az ünnepekben, például adventi vásárokon sétálgatni, forralt bort iszogatni, mézeskalácsot sütögetni. Vagy ha mindent hagyok a végére és akkor már vagy nem kapom meg a kitalált ajándékot, üzletfosztás miatt, vagy pedig pont úgy járok jól, mert az üzletek nem akarják hogy a nyakukon maradjon az árukészlet és ész nélkül akcióznak. Én már komolyan nem tudom. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése