2012. február 6., hétfő

Horgolt szív.

A nálam lévő játékon megnyerhető szívecskék Annás útmutatása alapján készült. Mikor elkezdtem horgolni még valamikor tavaly télen, akkor is egy szív volt az első munkadarabom. Ez hozott annyi sikerélményt, hogy bátorkodjam folytatni ezt a dolgot. Nem mondhatnám, hogy nagyon profivá fejlődtem, de a gyerkőcöknek horgoltam már sapit és egy ágytakaró is készülőben van. Ez utóbbi baba takarónak készült, csak mire kész lesz, felnő a gyerek :) Egyébként nagyon megnyugtató és kikapcsoló program számomra a horgolás, csak sajnos erre jut a legkevesebb időm. 
De ha kedvetek szottyanna szívecskét ♥  horgolni így Valentin nap tájékán, ajándékkísérőként, vagy csak úgy, akkor itt megtaláljátok a leírást hozzá. 

Forrás

2 megjegyzés:

  1. Kedves Eryka, köszönöm! Nekem másfél évbe telt mire a lányom takaróját -igaz, nem bébi méret- meghorgoltam, szóval kitartás! Az a jó a horgolásban, hogy viszonylag könnyen bővithető, ha nő a gyerek. :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a biztatást. Jól esik hallani hogy nem csak én vagyok ezzel így :)

    VálaszTörlés