2012. február 23., csütörtök

Kenyeret sütöttem ✓


Életem első kenyerét sütöttem meg a minap. ♥ Eddig mindig azt hittem, hogy kenyeret sütni, csak kenyérsütő géppel lehet. Nekem olyanom nincs, úgyhogy eddig ezért nem is sütöttem. Most viszont találtam egy nagyon egyszerű receptet, hogy süssünk gép nélkül. Nincs hozzá nagyon másra szükség, csak egy robotgépre, meg egy fedeles jénaira. A robotgépbe beletettem minden hozzávalót és simán összedolgoztattam a spirálos (dagasztó) keverővel, majd hagytam kelni másfél órát, és mehetett is a sütőbe. 


A kenyér hozzávalói: 

- 50 dkg lisz
- 1 tasak instant élesztő
- 1 evőkanál só
- 1 evőkanál cukor
- 3 dl langyos víz
- 2 dl tej

A receptet eredetileg Vikinél olvastam, de azóta már máshol is belebotlottam. Próbáljátok ki, tényleg nagyon egyszerű. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése