2012. július 24., kedd

Shopping

Tegnap Debrecenben volt dolgom és ha már ott jártam  hát szétnéztem az akciós kínálatok között. Sok helyre nem volt időm elmenni, de azért a zara, h&m, new yorker megvolt. :) Igazából már őszre vadásztam volna a gyerekeknek egy-két dolgot, hogy ne egyszerre kelljen mindent megvenni, de nem jártam sikerrel. Azért így is találtam pár dolgot ami hazajött velem. 

Zara-ban ezt az egyetlenegy pólót találtam amire azt mondtam hogy tetszik is. 


Aztán a h&m-ben egy nadrágot is vettem hozzá. Olyan szupi roll-upos gatyó. szeretem mert jól ki lehet használni. 

...




bocsi, most nézem hogy nem készült fotó :)

Szintén H&M....


Ez igaz hogy nem volt akciós, de így is csak 1290 Ft és van már egy ilyenem pinkben, de imádom az anyagát.


Nagylányomé...


Ez egy 700 Ft-os darab


És legvégül new yorker.. :) Érdemes itt is szétnézni, mert nagyon nagy leárazások vannak.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése