2013. május 3., péntek

Ötletek anyák napjára

Mindjárt itt van május első vasárnapja amikor az anyákat ünnepeljük. Böngésztem az interneten és ami nekem tetszett megosztom veletek is. 

Tűpárna anyunak vagy nagyinak :)


Forrás és elkészítés leírása. 

 
Az unokák kéznyoma nagy öröm lehet  a nagyiknak :) És még ha szép is az ráadás. 


Ez pedig a család kezei a nagyszülőknek. Leírás a kép alatti linken. 

Forrás




A virágot is adhatunk, de én ebből személy szerint a cserepeset szeretem, mert minden évben mikor ránézek tudom hogy mire kaptam. Sok évig nekem is volt olyanom amire ha ránéztem tudtam, hogy ezt anyák napjára kaptam. Sajnos azóta már tönkrement. :( 


Ez például nem kifejezetten anyák napi, de nagyon ötletes.
Forrás




                                        



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése