2013. november 13., szerda

Szép volt ez az ősz.




Ez az az évszak amit a legkevésbé szeretek. Hiába hogy van egy varázsa a gyönyörű színeivel, de valamiért sose szerettem. Lehet hogy azért mert a kedvenc évszakom helyére furakodik be. Idén azonban annyira gyönyörű volt ez az évszak, hogy még én is élveztem. Sőt mondhatnám, szerettem. Le se tudom írni szavakban hogy mennyire élveztem ezt az őszi hangulatot. Nagyon jól tudunk időzíteni az üdüléshez, ami most október végére halasztódott egyéb dolgaink miatt. Annyira szuper időt fogtunk ki, hogy pulóvert is csak azért vettünk magunkra, mert ugye azt illik már ősszel hordani. :) 









Ősz volna még 
Ősz volna még, 


s a varjak már közhírré tették

a dermesztő tél
közeledtét.

Károg az ég,
éhenkórász nagy csapat csóka
ricsajog, hussog
reggel óta.

Tócsára jég,
virágra, fűre harmat dermed,
megöregedtek
mind a kertek.

Jó volna még
sütkérezni, de jó is volna,
ha az égen
pacsirta szólna. 

                              Kányádi Sándor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése