2014. január 5., vasárnap

Tiramisu Eryka módra


Régóta készítek tiramisut. Általában a szarvasi mascarpone tetejében található receptet készítem el. A minap viszont interneten olvastam hogy az nem igazi tiramisu és hogy gyorsan felejtsük el azt a receptet. Az igaziba nem kell tojásfehérje, csak a sárgája, de azt is pasztörizálni kell.  Nos, én jelentem elkészítettem a 'valódi' tiramisut ennek a receptnek az alapján. Az enyém egy kicsit kisebb adag, az én átdolgozott verziómban: 

Tiramisu: 


- 4 tojássárgája
- 24 db babapiskóta (de 28 kellett volna, így itt-ott lyukas lett, úgyhogy legközelebb nagyobb csomag babapiskótát kell vennem) 
- 500 gramm mascarpone
- rumaroma (csak az volt itthon)
- 1,5 dl kávé +1,5 dl tej keveréke


2014.január 28. új verzió :

Ugyanebben az üvegtálban készítettem el, de majdnem púposan lett és így sokkal krémesebb lett.
- 6 tojássárgája
- 5 evőkanál porcukor 
- 28 db babapiskóta 
- 750 gramm mascarpone
- rumaroma
- 3dl koffeinmentes kávé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése