2014. március 4., kedd

Kreatív nőnapi virágok

Töprengtem, hogy mit is kéne az oviba a csajoknak meg természetesen az óvónéniknek vinni nőnap alkalmából. Venni nem nagyon akartam, ámbár lehet hogy ha nem leszek túl ügyes akkor ez a verzió marad. Gondoltam origamira, filcből vagy karton papírból kivágott virágra is. Még magam se tudom mit kéne. Ötleteltem az internet segítségével és ezeket találtam, amiből választanék és még az én képességeimet se haladja meg túlságosan.

Ezt filcből kéne kivitelezni. Persze úgy gondoltam, hogy minden kislánynak egy-egy szál virág jutna, nem egy egész csokor.Azért annyira nem vagyok ügyes. :) Sablonokat itt találtok hozzá. 


Vagy az elronthatatlan papír tulipán, különböző színekben. :) 


Ehhez nem túl sok kedvem van most, de aranyos és tényleg nem lehet nehéz elkészíteni. Itt van hozzá a leírás is. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése