2014. augusztus 18., hétfő

Ebay haul :)

Nem is olyan régen kattantam rá az ebay-re. Ezeket sikerült összevásárolnom az elmúlt pár hétben. Mindig "szükségem" van valamire :) Hátha ti is találtok közötte olyat ami megtetszik. Megjelölöm az eladókat is. Azért vásárlásnál arra szoktam figyelni, hogy legalább 98 % felett legyen a megbízhatósága az eladónak. 




Az órát innen rendeltem. Tényleg olyan szép mint a képen, és nagyon szeretem. Igaz a ropi csuklómra ki kellett vetetni jópár szemet belőle. :) 



Ez egy nagyon hasznos kis találmány. Belepakolsz mindent, egyik táskába rakod, másik táskába rakod, és minden kéznél van. Szintén ugyanattól az eladótól van, innen. 


Ennek a panda macis kontakt lencse tartónak nem tudtam ellenálli, annak ellenére, hogy lusta vagyok használni a lencséimet. Volt sok szép tartó, de ebben van tükör is. Na meg ugye panda macis :)
Innen vettem.




És akkor itt vannak a táska tartók is. Rendeltem lányomnak, magamnak és ajándékba is. Olcsó és hasznos, és szerintem tökéletes ajándék. Lehet hogy karácsonyra is veszek még egy - két darabot. Az első kettő 650 Ft / db volt, a mintás pedig egy kicsivel drágább 1700 Ft, de ezt rá lehet csatolni a táska fülére mint egy kis lakatot. Innen vásároltam ezeket a darabokat. 


Telefonhoz is használható pendrive, innen






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése