2015. február 11., szerda

Valentin nap 2015

Szombaton ismét Bálint nap lesz. Szerelembe borulnak az emberek :) Hihetetlen mennyi ezzel kapcsolatos giccset lehet ilyenkor összevásárolni. Én mostanában nem nagyon voltam multik közelében, úgyhogy én ebből most kimaradok. Na nem mintha csábításba szoktam volna esni, hogy össszeszedjek e jeles napra szívecskés, rózsaszínebbnél rózsaszínebb tárgyakat. Egyáltalán nem szoktam ilyet művelni. Maximum a tulipán és a jázmin aminek nem tudok ilyenkor ellenállni, mert a virágokat nagyon szeretem. És ilyenkor már nagyon várom a tavaszt (talán ezért is uralkodott el rajtam a pánik hangulat, hogy diétázni és mozogni kellene ... na de ez egy másik téma alapja lehetne). 

Azért neten böngészgettem és találtam egy-két aranyos ötletet, amit adhatunk a párunknak. 

Egy közös scrapbook-ot seccperc alatt össze lehet rakni. Egy pár fotóra, kartonra, szalagra lesz szükségünk. Itt meg tudod nézni hogy készítsd el. Én azért ezt a fekete szalagot hanyagolnám. Ha már valentin nap, akkor legyen piros, vagy rózsaszín :) 


Ezek a kuponos dolgok is nagyon menők mostanában. Ha nincs ötleted ajándékra, ez mindig egy jolly joker. Találtam nyomtatható kuponokat, itt. 



Vagy keressünk egy torta, vagy süti receptet amit vagy szív alakúra sütünk, vagy szórjunk rá szívecskés dekorcukorkákat. Nem kötelező, mert a szív alakú forma nélkül  és a cukorka nélkül is nagyon finom lehet bármelyik süti, csak a hangulat kedvéért talán egy kicsit  érdekesebbé tehetjük vele. 



Jó Valentin napozást mindnekinek!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése