2011. augusztus 12., péntek

Ismét Glamour - napok : 2011. október 7-8-9!


Glamour napok és nyereményjáték.

,


Tudom hogy még kissé korai a hír, de tegnap kaptam kaptam meg a szeptemberi glamour számot és ahogy átlapoztam felfigyeltem a hirdetésre, mely szerint  ismételten lesznek akciós kuponok az októberi  újságban. Az akció időtartama október 7-én, 8-án és 9-én lesz! Érdemes kihasználni, én rendszeresen ilyenkorra   halasztom a nagyobb bevásárlásokat a gyerekek ruhatárának felfrissítésére is, mert ezreseket lehet megspórolni. Lehet hogy jobb lenne ha ez szeptember elején lenne amikor is a gyerekeknek az iskola és óvoda kezdésre a legtöbb szülő bevásárolja a szükséges ruhákat, cipőket, de aki tud várni egy kicsit az jobban jár majd. Én is türelmes szoktam lenni és kivárom az akciós napokat. :)

A Glamour napok alkalmával 132 márka termékeit vásárolhatjuk meg az országszerte mintegy 1000 üzletben.  És érdemes részt venni a nyereményjátékukon is, mert költőpénzt, mosógélt, vagy ékszert is nyerhetsz. Én már kitöltöttem. :)

Itt pedig rákereshetsz az akcióban részt vevő üzletekre, vagy csak egyszerűen bejelölöd melyik városban szeretnél vásárolni és kiadja az üzletek listáját. Érdemes előre felkészülni hogy hová is szeretnénk menni, mit szeretnénk venni mert a bevásárló központokban már nem igazán látjuk a fától az erdőt :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése