2011. augusztus 14., vasárnap

Póló iskolakezdéshez :)


Nagyon vagány, szuper egyszerűen elkészíthető pólót találtam. Én személy szerint tutira felvenném az év első napján, de már kinőttem abból a korból, hogy szeptember 1-jén az iskolapadban várjam a becsengetést. Szerintem még a tanárokat is mosolyra derítené ez a tuti egyedi póló...2-án meg már a fél osztály ilyenbe menne suliba. :)
Az elkészítéséhez csak egy sima fehér pólóra, kék és piros textil festékre, vagy lehet már kapni textil filcet is (nekem speciel ez van itthon), és még ragasztószalagra. A képek jól ábrázolják az elkészítés folyamatát, de az  ötlet kitalálójának oldalán is elolvashatjátok. Én még írnék is valami feliratot rá, olyan igazi szép első osztályos gyöngybetűkkel. Szerintetek? 

Így készül...





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése