2011. szeptember 20., kedd

Nyertem!

Részt vettem a Barka fonalboltos Gabi játékán melyet a blogján hirdetett meg. A nyeremény nem más mint a 100 kötött és horgolt virág című könyv. 




Nem hiszem hogy nagyon van olyan kötni vagy horgolni szerető aki ne ismerné még Barka fonalakat Aki nem annak gyors bepótolni valója van. Érdemes ellátogatni és szétnézni a webshopban és a horgoló suliban is. Nagyon kezdőként (mert még most is kezdőnek számítok) ahogy kutakodtam az interneten valamilyen írásos, vagy videó anyag után rögtön az elsők között sikerült megtalálnom a barka sulit, aminek nagyon örültem. Nagyon jó kis oktató anyagok vannak náluk, melyek teljesen ingyen elérhetőek. Miután az itthon levő akármilyen márkájú nagyon műszálas fonalaimmal elkezdtem gyakorolgatni és elértem arra a szintre, hogy most már minőségibb fonalat is be mertem áldozni akkor rendeltem a barka boltból fonalakat. Addig nem is gondoltam volna, hogy ilyen pihe puha finom fonál is létezik. Kész öröm volt belőle elkészíteni életem első hordható darabját, a kisfiam sapiját. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése