2011. szeptember 20., kedd

Turkálóban jártam.

zsákmányom :)

Micsoda élményben volt tegnap részem, ezt el kell mesélnem. Van itt nem messze tőlünk egy turkáló amiről ismerőseim ódákat zengenek ( azért itt rögtön meg is jegyzem, hogy azért van alapja a dolognak.) Elég régen készülök már hogy lecsekkolom mi is igaz ebből. Hétfőn reggel kell menni bálabontásra, ezt már megtudtam a turkálásban profinak számító ismerősöktől. Mondjuk tőlem mindenki profibbnak számít e téren. Vártam már nagyon, mert egyszer-kétszer már voltam különböző turikba, kisebb-nagyobb sikerélményeket szerezve. Azonban ami tegnap reggel fél 9-kor látvány elém tárult, arra nem voltam igazán felkészülve. Mintha egy valóságos hangyabolyba keveredtem volna. Én még ilyet nem láttam. Egy nagy teremben volt vagy 20 - 25 db láda ami ruhákkal volt megzuhintva és mindenki derékig belehajolva, zsákokba dobálta a szerzett zsákmányt. Az én férjem aki még nem részesedett ilyen élményben, gyorsan elköszönt és mondta, hogy ő ebben inkább nem vesz részt. :) Nagyon sok ismerős arccal találkoztam. Nem is gondoltam volna, hogy ekkora sláger ez a turkálás. De hogy ennyi ember ráér hétfő reggel...azon is meglepődtem (többek között én is.). Ládáról ládára szökkentem, hogy hátha egyhez oda is férek és netalántán még találok is valami viselhető darabot. Főként a gyerekeknek szerettem volna nézni valami kabátot, vagy nadrágot esetleg pulóvert. Úgy gondolom ezek lehetnek azok a termékek amelyek nem használódnak annyira mint a pamut holmik. De csodálkozva vettem észre, hogy szinte egy darab gyerekruhát se látok. Eltelt egy kis idő mire leesett a tantusz. Látom ám hogy 3-4 anyuka tudom is én hány zsák ruhával a fal mellett ácsorog és válogatják a ruhákat. Na szóval az úgy van, hogy anyukák összefognak berontanak nyitáskor a boltba, majd ami a kezük ügyébe akad gyerekruha mindent egy zsákba tesznek és majd mikor 4-5 zsák ruha összegyűlt (vagy már egy darab gyerekruha sincs a ládákban) elkezdik szépen átválogatni egymásnak átpasszolgatni. 
Ó de láttam én fal mellett bugyira vetkőző nőt nadrágot próbálni, meg egymás kezéből pulóvert tépkedő nőket. De járkált egy biztonsági őr is a teremben..úgyhogy biztonságban voltunk. 

De azért nem szegte annyira kedvemet ez a dolog, majd próbálkozom máshol.:)

2 megjegyzés:

  1. Ez valóban egy érdekes világ lehet :) Még nekem sem volt részem hasonlóban, pedig én is láttam már szuper cuccokat, amik állítólag turiból származnak. De félő, h a meglátnám ezt a hangyabojt, a férjedhez hasonlóan én is megfutamodnék :(

    VálaszTörlés
  2. Annyi embertől hallottam már hogy nézd már a táskám..turiztam, nézd de jó kabátom van..turiztam, stb. Hihetetlenül szerencsések, vagy csak jó érzékük van a jó dolgokat megtalálni a tonnányi ruhakupacban. Vagy csak egyszerűen születni kell rá. :) De egy biztos. A legközelebbi ilyen alkalomra választok magamnak rutinos turkálóst. :)

    VálaszTörlés