2011. október 25., kedd

Ajándékozás

Hamarosan megkezdődnek az ünnepek sorozata nálunk. Ez azonban nem csak a mikulást és a karácsonyt foglalja magába, hanem kezdődik a kicsi fiam szülinapjával, majd  a férjemével, majd folytatódik a lányom szülinapjával. És mindeközben még lesz karácsony, mikulás, búcsú és egy névnap is. Hurrááá...:) Nem irigylem magam. Már csak az ajándékok kitalálása is egy művészet. Ezt azonban idén már nagyon rutinosan elkezdtem augusztusban. Készítettem egy táblázatot már, nevekkel, eseményekkel és színkódokkal, mert már máshogy ezt nem lehet nyomon követni. :)

Keresgéltem ötleteket a szülinapi bulihoz. Gondoltam itt girlandra, lufikreációra, hidegtál ötletekre és ami ezekhez a dolgokhoz kell. Nem nagy dolgokra gondolok, csak valami aranyos dologra. Ezekből mutatok egy pár érdekeset. Remélem más is használni tudja az ötleteket.

Sokszor vagyunk úgy hogy pénzt ajándékozunk. Én ezt személytelennek tartom, de néha hasznos tud lenni. Például ha egy nagyobb gyerek gyűjt valamire akkor vegyük figyelembe hogy a sokadik társasjátéknak nem biztos hogy annyira fog tudni örülni, mint annak hogy egy kicsit közelebb jut a céljához a pénz ajándékkal.


Az elengedhetetlen girland sablonnal. 





Hogy ízlésesen tudjuk átadni, erre egy ötlet: 






Hogy ne felejtsük el a születésnapokat. 







Így készítsünk a díszcsomagolásra szép masnit.



Nagyon tetszenek ezek a lufi állatok. Tetszene a gyerekeknek. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése