2011. október 27., csütörtök

Már az ikeában is kezdődik a karácsony.

Kezdődik a karácsonyi szezon. Szerintem évről évre minden előrébb hozódik. Vagy csak nekem tűnik így...lehet. Kb. 3 hete már az egyik élelmiszer áruházláncban mikulások voltak kirakva amin igencsak meglepődtem  október elején.

Az ikeában is elkezdődött a karácsonyi időszámítás. Nekem szívem csücske az ikea, nagyon szeretem a termékeiket, csak vidékiként ritkán jutok el az áruházba. De azért mindig szívesen nézegetem a honlapjukat. Nagyon jó hogy lehet a termékekből a honlapon bevásárló listát készíteni. Én is szoktam, és ha tudom már hogy megyünk akkor csak kinyomtatom és kezdődhet a vásárlás. 

új

Én az új termékek között nézelődtem a honlapjukon és mindjárt megakadt a szemem egy pár dolgon. Például itt van ez a karácsonyi anyag. Ami nekem erről eszembe jut, hogy lehetne belőle mikulás zsákocskákat varrni, vagy asztalterítőt az étkező asztalra, esetleg díszpárnákra párnahuzatot. 





Nem szeretem a túl sok giccsel kidekorálni a lakást, de ízlésesen egy - két helyre szoktam karácsonyi hangulatot idéző dekorációt kibiggyeszteni. Ezeket pedig fel lehet varrni a díszpárnára. Praktikus megoldás. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése