2012. január 2., hétfő

Elkészült az első möbius - stólám.

Úgy terveztem, hogy 2011-ben elkészül a möbius - stólám. És lám-lám, el is készült az év utolsó napján.  Egyébként ha jól megnézitek nem is igazi möbius, mert az enyémen dupla csavar lett (nem így akartam, csak így sikerült). Fotóhoz vártam a napfényre, és még a bejegyzést is meg kellett szerkesztenem. Úgyhogy végre most bemutathatom nektek az első igazi nagyobb kész horgolt darabomat. Nem tudtam, hogy mibe vágom a fejszémet mikor ennek nekiálltam a 2.0-es horgolótűmmel, de azért sikerült egy gombóc fonalat belehorgolnom. Ezúton is még egyszer nagyon szépen köszönöm Annásnak a mintát és a leírást, ami alapján bátran bele mertem vágni kezdő horgolóként is ebbe a projectbe. 


A fotón a stólát akartam megörökíteni, de nem sok minden látszik belőle. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése