2012. július 18., szerda

Idő hiányában...



Mostanában nem sok időm jut a blogírásra. Ilyenkor nyári szezonban sokkal több szálon futnak az események az életemben. Mint vendéglátósoknak, nekünk ilyenkor van a főszezon. Azért emellett még hóbortommá vált a lekvár és dzsem befőzés. Sose foglalkoztam ezelőtt ilyen dolgokkal, mert erre ott voltak a dédik, nagymamák. Viszont ami még változás az életemben, hogy elkezdtem egészségesen táplálkozni (azaz igyekszem). Így most már nem fér bele az étrendembe a sok-sok cukorral befőzött lekvárok és a befőttek. Amiket én készítek, az vagy cukor nélkül, vagy xilittel készülnek. Most már több mint 3 hónapja hogy nem fogyasztok kristálycukrot és nekem tökéletesen elég a gyümölcs édessége, nem hiányzik a plusz cukrozás. Keresgélés közben nagyon jó blogokra akadtam, amiket azóta is olvasok és nyomon követek. Ilyen például Eszter blogja ahol olyan lekvárokról, zselékről és szörpökről olvastam amikről azelőtt még sose hallottam. Amit nagyon sajnálok, hogy a rumos - meggy receptjére már akkor akadtam rá mikor nem kaptam már sehol se meggyet. :( De gond egy szál se..jövőre is érik a meggy :) A másik nagy kedvencem a Tiramisu blog lett ahol jobbnál jobb cukormentes és alacsony glikémiás indexű recepteket találok. És egy másik amit nagyon szeretek. Valamint szuper blogokkal bővült a saját bloglistám is itt az oldalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése