2012. október 8., hétfő

Diétás túrós-meggyes desszert

Mióta diétázom, sokáig mellőztem az édességeket. Nehezen szoktam meg az édesítő ízét is. De mostanra már ha valamiben gyümölcs van, akkor annak az íze éppen elég nem is kell pótolnom.
Nem olyan régen akadtam rá erre a diétás desszert receptre. A túrót amúgy is szeretem. A túró és gyümölcs kombináció meg egyenesen mennyei. Nos, úgy készül hogy....

1 adaghoz kell 10 dkg zsírszegény túró (én pilost használok, Lidl), 10 dkg meggy. A meggyet serpenyőbe dobom és egy kicsit megfonnyasztom (?). Olyan planty legyen, de ne süljön. A túrót turmixgépbe teszem, teszek hozzá 2 kávéskanál fahéjat, 1 kávéskanál vanília esszenciát, és felöntöm egy pici vízzel, hogy vigye a gép. A vizet lecserélheted tejre is, de akkor itt már nő a kalória értéke. Ha kész, rétegezzük a túrót és a gyümölcsöt. A túróba mehet még édesítő.

Képet majd legközelebb, mert olyan gyorsan elfogyott :)


és voilá..itt a kép is :)

2 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, el lesz készítve! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyakran készítek ilyet ha édességre vágyom. A fotón levőt is én készítettem. :)

    VálaszTörlés