2012. november 3., szombat

Filmes csütörtök




Nem is nagyon tudom az idejét amikor én megnéztem egy filmet az elejétől a végéig. Ezen a napon végül előzetes tervezgetés nélkül kettő filmet is meg tudtam nézni. Az egyik egy régi fekete fehér film volt, Római vakáció. Ebben Audrey Hepburn és Gregory Peck játszik főszerepet. Nagyon szórakoztató  kis film.


A második filmet vár végképp nem terveztem megnézni. Ez az Édesek és mostohák c. film volt.  Sőt már láttam a napokban előzetest és emlékeztem hogy nem egy happy endes film, ezért nem is akartam megnézni. De valahogy csak odakeveredtem tévékapcsolgatás közben. Kis családom elaludtam én meg pityogva, gombóccal a torkomban  végignéztem. Nem szeretek szomorú filmeket nézni, és ez egy nagyon szomorú film volt. Mostanában hasonlót biztosan nem szeretnék nézni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése