2013. augusztus 30., péntek

Helyzetjelentés



forrás
Most hogy vége lassan a nyárnak, igyekszem többet posztolgatni majd. Visszakeveredünk a régi kerékvágásba. Jelentem kenyérsütő gépem nagyon jól működik. Most még tesztelgetem, különböző lisztekkel. Látni kéne..tele van a spájzom különbnél-különbféle liszttel. Vettem már aldi-s kenyérliszt keverékeket (mindjárt 5 félét), majd a lidl-ben is volt szuper akció, ott is beszereztem megint egy pár félét. De vettem simán mezei tönköly, graham, világos rozst és teljes kiőrlésű rozst is. Most próbálgatom mi az amit szeret  a család apraja nagyja. A sima fehér kenyérnek óriási volt a sikere. De ugye azt próbáljuk mellőzni, inkább a rozs egyenlőre ami a legjobban ízlik mindenkinek. A tönköly kenyér nem lesz a kedvencünk, azt már látom. Képekkel majd később szolgálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése