2013. augusztus 13., kedd

Kenyérsütés házilag .. majd meglátjuk :)

Új dologba vágom a fejszémet. Ma jött el a napja, hogy rendeltem egy kenyérsütő gépet. Napokig bújtam az internetet, olvasgattam a véleményeket különböző kenyérsütőgépekről. Nehéz volt választani. Végül is e mellett tettem le  a voksomat. Aki használt már ilyet, megköszönném ha megosztaná a véleményét velem. 

Elég sokáig csend volt a blogomon. Ez sok mindennek tudható be. Volt a családban betegség, meg jelenleg sok-sok munka ami leköt.  Igyekszem jönni és beszámolni a kenyérsütési projectemről. Igyekszünk egyre egészségesebben táplálkozni, és egyenlőre ez az első lépcsőfok. Várom és félek is egyszerre ettől  a kenyérsütögetéstől. 

Ő lesz az én csodamasinám :) Panasonic SD-ZB2502BXE névre hallgat 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése