2014. július 28., hétfő

Filmes bejegyzés ...

Az utóbbi időben nem sok időm volt filmeket nézni. Ha meg időm volna rá, sajnálom rá mert annyi minden mást is csinálhatok ahelyett hogy a tévét bámuljam másfél órán át. Nem jó nekem sehogy se :) A lényeg a lényeg, hogy most két hét kényszerpihenőn vagyok, úgyhogy addig is nyugton vagyok a fenekemen amíg egy filmet megnézek. Ezek voltak az elmúlt nap termései...

A legszebb ajándék

Kicsit többet vártam tőle, nekem mű volt sok jelenet a filmben. De maga a film mondanivalója az viszont jó volt, lényegében tetszett. Egyszer meg lehet nézni. 

Last Vegas 


Ez egy nagyon jó kis vígjáték, igazi nagy színészekkel. Voltak jelenetek amiken hangosan nevettem. :) 

Ősz New Yorkban 



Nagyon szeretem a romantikus filmeket. Az egyik kedvenc színészem Richard Gere. Nagyon szép és megható film, telis tele szép idézetekkel. Nem akarom elmondani a film sztoriját, de csak olyanok nézzék meg akik meg tudnak bírkózni a happy end nélküli filmekkel. 

"Az idő nem szegheti egy madár szárnyát semmiképp. Madár és szárnya együtt, egy dologként hull alá. Ha szárnyaltál valaha, te vagy a pacsirta, s annak nem lehet közönséges halála."
Ti láttátok már ezek közül valamelyiket? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése