2014. július 29., kedd

Régi és új kedvencek :)

Mostanában igencsak utolsó helyre szorult a blogom. Sokszor pattannak ki ötletek a fejemből, hogy mit akarok veletek megosztani, de sose találom elég jónak, hogy ennyi szoünet után most csak "ennyivel" rukkoljak elő. Úgyhogy tovább nem is tépelődök inkább ezen, és ami jön azt írom és mutatom. :) Ezek a fotók most speciel a legújabban vásárolt kedvenceim. 


Ma beugrottam a lidl-be és ezt a cuki pólót véletlenül láttam meg a feltúrt kosárban amiben már minden száz felé volt dobálva. Ez is csak úgy papír és nylon zacsi nélkül hevert a fémkosár alján. Mindjárt tuudtam, hogy ő jön velem haza. És már csak ez az egy darab S-es méret volt belőle. Megvárt ... engem várt :)



Ezt még a múlt héten találtam a h&m-ben, csupán 1290 Ft-ért. Nagyon jó anyaga van, olyan fincsi pamut. És pont olyan a hossza és a bősége is mintha rám szabták volna. Nem az a nagyon feszülős, hogy ha megyek benne, felcsúszik a fenekem alá. Szeretem  .. 


Ó, ez a sárga lakk egy másik szerelem. Ma akadtam rá a DM-ben. Olyan gyönyörű pasztelsárga színe van, amit a kép nem is igazán ad vissza. Tervben van, hogy még ma kipingálom vele a körmeimet. Remélem jut rá időm, mert már nagyon kíváncsi vagyok. 


Scholl sarokreszelő. Szerintem ár-érték arányban az egyik legjobb sarokápoló. 3490 Ft-ból jött még le a -25 % ami az 50 pontosban van. Ugye szintén Dm-ről beszélek. Ez már a harmadik ilyen reszelőm mióta piacra dobták. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése