2015. május 5., kedd

Edzésre fel 1.


Mikor folyamatosan edzettem, egy árva bejegyzés se született róla. Már jó ideje kihagyom a testmozgás minden formáját, és rá kell jöjjek hogy nagyon hiányzik. Mióta nem mozgok, az étkezésemre se nagyon figyelek.  Pedig még emlékszem hogy milyen jó is  volt egy reggeli zabkása elfogyasztásával felpörgetni a délelőttömet.  Most meg szinte úgy kell lenyomkodnom a torkomon. Jelez a szervezetem, hogy igenis jó volt az amit csináltam. Most érzem a hiányát. Fáj a derekam, a nyakam, a hátam, fejem. Mikor melyik...van hogy egyszerre mindenem.  Nem iszom elég folyadékot se és ez a bőrömön is meglátszik. Meg a nem tiszta étkezések is a bőröm minőségén. Úgyhogy ma megfogalmazódott bennem hogy ez így nem mehet tovább. A mai edzésem (edzésgetésnek nevezném :) igen gyenguszra sikerült, de így is össze akartam esni a végére. A gyengébb idegzetűek ne olvassák el, hogy mennyitől voltam kifeküdve. 

Péntek Enikő Zóna Mix kardió blokk
Péntek Enikő Zóna Mix has-popsi blokk
3x10 kitörés - guggolás (3-3 kg)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése