2011. december 30., péntek

Karácsonyi képeslapok rendszerezése

Igaz, hogy manapság már egyre kevesebb képeslapot kapunk így karácsony tájékán, de azért azt a párat is lelkesen gyűjtögetem. Igaz hogy nekem nem talán egy normális kinézetű kupac több év termése lehet, de azért nagyon ötletes ez a rendszerezési mód a képeslapoknak. Én minden évben minimum 7-10 darabot szétküldök. Én viszont idén csak 3 darabot kaptam. Eléggé elszomorít az amikor megnyitom a postafiókomat a számítógépen és ott találom azokat az üdvözleteket amiket a postaládából kéne kiszednem. Sajnos ez van. :( Azért én minden évben próbálkozok. Majd most legközelebb húsvét alkalmával várhatom a szép képeslapokat...remélem jönnek is.  Én nem adom fel, szorgalmasan küldözgetem. :)

forrás

forrás

Ha pedig már a képeslapokról van szó, ezt csak ráadásként mutatom. A gyermek születésekor kapott sok-sok üdvözlő lapot is tudjuk hasonló képen rendszerezni.


forrás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése